話我知你個申請帖內容打左咩
limingyin 發表於 1-12-2010 05:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要收錢 ;P
輸左
十點半都熄左機啦- -
limingyin 發表於 1-12-2010 05:53 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif咁我朝早10點半開 ;P
要收錢
神乂怒火 發表於 1-12-2010 17:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
112.06 KB -.-
入面好似唔多字啵- -
咁我朝早10點半開
神乂怒火 發表於 1-12-2010 17:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
**** 本內容被作者隱藏 ****
limingyin 發表於 1-12-2010 05:55 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
;P 係wo..
你想個吹水交友帖係小圈子 定亂比其他人回..
我要收集意見
係wo..
你想個吹水交友帖係小圈子 定亂比其他人回..
我要收集意見
神乂怒火 發表於 1-12-2010 17:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小圈子啦:handshake
好似之前咁就正逗:handshake
112.06 KB -.-
入面好似唔多字啵- -
limingyin 發表於 1-12-2010 05:57 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif;P 唔知其他人打啲咩呢
要收錢
神乂怒火 發表於 1-12-2010 17:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
方周:L
小圈子啦
好似之前咁就正逗
limingyin 發表於 1-12-2010 06:00 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif:$ 收到..
方周
limingyin 發表於 1-12-2010 06:01 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:$ 你申請個 灌水膠友