你申請個 灌水膠友
神乂怒火 發表於 1-12-2010 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可是由於一次過大量放行或會造成人流不均的情況
所以接下來將會每個月開放一個名額予會員們申請
有排等:hug: -.-
有排等 -.-
limingyin 發表於 1-12-2010 18:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你開吹水區?
有排等 -.-
limingyin 發表於 1-12-2010 06:04 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:$ 我要多謝某雨 ;P
你開吹水區?
.小夜﹏ 發表於 1-12-2010 18:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
??
我要多謝某雨
神乂怒火 發表於 1-12-2010 18:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
收賣左佢;P ?
收賣左佢 ?
limingyin 發表於 1-12-2010 06:05 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恩 我送左小瀑比佢
http://www.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=4050121&extra=page%3D1&page=8
呢個post 好正
打粗口都唔會比人扣分 ;P 唔知我一講 會唔會比人炒呢
恩 我送左小瀑比佢
神乂怒火 發表於 1-12-2010 18:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=.= so gd
yaya
limingyin 發表於 1-12-2010 17:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要係肥m度先玩得:D
mhp3 /口\