應該不是~~
Yondaimc 發表於 30-11-2010 23:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那樣應該係地區的網絡問題
很累了 也夠時間回上床去睡
有機會再出現
晚安咁多位
不是狗狗麻
我還以為是狗狗呢
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 23:13 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
狗狗都訓左
很累了 也夠時間回上床去睡
有機會再出現
晚安咁多位
小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 23:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
掰掰 瀑瀑
晚安..
狗狗都訓左
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 23:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
這麼早就睡了;P
早訓 聽日學校旅行日~
88叔叔....安了啦
早訓 聽日學校旅行日~
天︱下 發表於 30-11-2010 23:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去哪玩呢=]
88叔叔....安了啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你仲未訓:o
好肚痛阿!