(滾)瀑瀑子呢
Lemon雨 發表於 30-11-2010 19:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
番工佢
hello
好耐沒見
(Lap) 發表於 30-11-2010 19:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係-_-
求救.0.
幫我溫下中文既填字遊戲
簡簡單單,唔會問到好難就得~"~
上網搵左好多都唔岩洗~"~
係-_-
wong87 發表於 30-11-2010 20:13 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇玩龍之谷0.0
不過DVE課程就採取學分制, 修畢指定學分可獲取不同學歷,
包括
基本技術證書(BCC
技術員基礎證書( ...
冷血ღ 發表於 30-11-2010 19:13 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
謝謝叔叔 ~~可跟媽子交代了
你認為拎bcc定tfc好
謝謝叔叔 ~~可跟媽子交代了
你認為拎bcc定tfc好
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 20:29 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
bcc一年tfc兩年我諗tfc比較好XD
咦... 招募要完了耶
bcc一年tfc兩年我諗tfc比較好XD
冷血ღ 發表於 30-11-2010 20:37 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知itec好d定bcc好d呢....傷腦
唔知itec好d定bcc好d呢....傷腦
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 21:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一般不太建議BCC
那張證書
讀完=無讀