要捉他呀...
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 22:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
到哪去捉好呢;P
應該係斷線
小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 22:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
看來好像是經常吧
到哪去捉好呢
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 23:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不知道.....消失了:'(
又死ser了嗎?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 22:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不知道...OUT OF MONEY....
歪歪係唔係網上行?
小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 22:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
HKBN呀~___~ SO SAD
不知道.....消失了
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 23:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你的狗狗係時候出場了:lol
不知道...OUT OF MONEY....
Yondaimc 發表於 30-11-2010 23:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
會不會是網絡問題?
會不會是網絡問題?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 23:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知~~彈左好幾次
你的狗狗係時候出場了
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 23:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
她沒用的....!! 懶到豬咁
唔知~~彈左好幾次
Yondaimc 發表於 30-11-2010 23:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其他玩家有這現像嗎?