要吾要糖呢
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 19:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我要棒棒糖.0. (?)
要玩點數 我沒打online長時間
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 18:59 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔洗囉都話= =
唔洗囉都話= =
(Lap) 發表於 30-11-2010 19:02 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾啦
都系你玩.
本帖最後由 .小夜﹏ 於 30-11-2010 19:06 編輯
我要棒棒糖.0. (?)
wong87 發表於 30-11-2010 19:02 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
波棒糖就有
潛陣水 一陣上
我要棒棒糖.0. (?)
wong87 發表於 30-11-2010 19:02 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好耐沒見
哦...=3=
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 18:59 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不過DVE課程就採取學分制, 修畢指定學分可獲取不同學歷,
包括
基本技術證書(BCC
技術員基礎證書(TFC)
中專教育文憑(DVE)
在一般情況下, BCC 一至兩年就可以完成, TFC就要兩年, 而DVE就需要三年時間la.....
另外有個網
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7010060300651
唔知係咪呢啲黎-3-都係係網上搵架咋... 希望幫到妳=3=
我回來了~
好耐沒見
(Lap) 發表於 30-11-2010 19:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi lap^^
hi lap^^
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 19:16 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗨
(滾)瀑瀑子呢