.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:55:27

baba要給飯我吃呀....誰叫你不給奶我 =3=
baba...為什麼冷血叔叔又是冷冷oo卵又是冷
怎麼鬼叔叔這麼 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 17:52 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你呢個問題要問他們..
好難答你:funk:

[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 17:55:56

找我嗎?
冷血ღ 發表於 30-11-2010 17:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    叔叔....:'( 又有大難題了bcc是什麼 tfc又是什麼??
我的是i唔知什麼???c唔知咩g是什麼:'(

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:56:05

找我嗎?
冷血ღ 發表於 30-11-2010 17:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    有位女士搵你

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 17:56:26

沒有阿..期待12月的日子
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 有節目了^^?

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:56:37

今日有數學
wong87 發表於 30-11-2010 17:55 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    mc岩你

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 17:56:54

你沒...但上次我的證書有不明白是他幫我找加解給我聽的.../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 17:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵 他來了
可以找他了

wong87 發表於 30-11-2010 17:57:02

跟我以前差不多
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 17:51 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    3:55係學校向外公佈學生放學時間
不過實際就個個唔一樣
我基本上唔係日日都係3:55放
一個星期有5日

一日第9堂
兩日m2
一日週會
隔一個星期5會有活動堂
所以基本唔係日日正常放

[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 17:57:07

你呢個問題要問他們..
好難答你
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:55 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我是否有生命危險了? :'( )逃

[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 17:57:30

有位女士搵你
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    是女孩...=3=

wong87 發表於 30-11-2010 17:57:46

mc岩你
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    做落簿-.-
全部要做哂
頁: 7539 7540 7541 7542 7543 7544 7545 7546 7547 7548 [7549] 7550 7551 7552 7553 7554 7555 7556 7557 7558
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼