baba要給飯我吃呀....誰叫你不給奶我 =3=
baba...為什麼冷血叔叔又是冷冷oo卵又是冷
怎麼鬼叔叔這麼 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 17:52 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你呢個問題要問他們..
好難答你:funk:
找我嗎?
冷血ღ 發表於 30-11-2010 17:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
叔叔....:'( 又有大難題了bcc是什麼 tfc又是什麼??
我的是i唔知什麼???c唔知咩g是什麼:'(
找我嗎?
冷血ღ 發表於 30-11-2010 17:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有位女士搵你
沒有阿..期待12月的日子
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 有節目了^^?
今日有數學
wong87 發表於 30-11-2010 17:55 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
mc岩你
你沒...但上次我的證書有不明白是他幫我找加解給我聽的.../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 17:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵 他來了
可以找他了
跟我以前差不多
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 17:51 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3:55係學校向外公佈學生放學時間
不過實際就個個唔一樣
我基本上唔係日日都係3:55放
一個星期有5日
一日第9堂
兩日m2
一日週會
隔一個星期5會有活動堂
所以基本唔係日日正常放
你呢個問題要問他們..
好難答你
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:55 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我是否有生命危險了? :'( )逃
有位女士搵你
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是女孩...=3=
mc岩你
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 17:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做落簿-.-
全部要做哂