.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 09:48:11

琴日2點幾返到屋企開左電腦=.=但係一上左床就訓左
小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 08:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    番工番到咁辛苦

小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 14:16:13

本帖最後由 小瀑﹏§ 於 30-11-2010 14:33 編輯

係掛=_='

岩岩放學返到屋企..一陣返3點...沖個涼出去

我覺得無時間陪人..

神乂怒火 發表於 30-11-2010 14:54:22

係掛=_='

岩岩放學返到屋企..一陣返3點...沖個涼出去

我覺得無時間陪人.. ...
小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 02:16 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif半工讀 ? -.-

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 15:28:31

hihi 各位早安..

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 16:03:34

係掛=_='

岩岩放學返到屋企..一陣返3點...沖個涼出去

我覺得無時間陪人.. ...
小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 14:16 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    番7仔?

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 16:03:47

hihi 各位早安..
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 15:28 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你好 鬼鬼.

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 16:09:52

你好 鬼鬼.
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi 夜兄 你好

a0124692003 發表於 30-11-2010 16:09:54

番7仔?
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 16:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    定番OK

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 16:24:16

hi 夜兄 你好
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 16:09 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    好早放你..

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 16:26:29

好早放你..
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 16:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我去洗個澡 轉頭再傾..
頁: 7533 7534 7535 7536 7537 7538 7539 7540 7541 7542 [7543] 7544 7545 7546 7547 7548 7549 7550 7551 7552
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼