琴日2點幾返到屋企開左電腦=.=但係一上左床就訓左
小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 08:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
番工番到咁辛苦
本帖最後由 小瀑﹏§ 於 30-11-2010 14:33 編輯
係掛=_='
岩岩放學返到屋企..一陣返3點...沖個涼出去
我覺得無時間陪人..
係掛=_='
岩岩放學返到屋企..一陣返3點...沖個涼出去
我覺得無時間陪人.. ...
小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 02:16 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif半工讀 ? -.-
hihi 各位早安..
係掛=_='
岩岩放學返到屋企..一陣返3點...沖個涼出去
我覺得無時間陪人.. ...
小瀑﹏§ 發表於 30-11-2010 14:16 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
番7仔?
hihi 各位早安..
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 15:28 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好 鬼鬼.
你好 鬼鬼.
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi 夜兄 你好
番7仔?
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 16:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
定番OK
hi 夜兄 你好
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 16:09 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好早放你..
好早放你..
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 16:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我去洗個澡 轉頭再傾..