冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:52:26

ya~
wong87 發表於 30-11-2010 00:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一會下去吃點東西算了

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:52:38

補英文
wong87 發表於 30-11-2010 00:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是私家的嗎?

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:52:43

讀咩科先-.-有d科死讀無用,仲會反效果
小學就係聽左d老師講填鴨式.v.
搞到做卷果陣,做過就識,未做過就唔 ...
wong87 發表於 30-11-2010 00:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

數學v_v

wong87 發表於 30-11-2010 00:52:54

哈哈 相信很多人也是吧
也不止你一人
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:51 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我仲有13日可以hea
13日後就認真爆speed A_A

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:53:12

讀咩科先-.-有d科死讀無用,仲會反效果
小學就係聽左d老師講填鴨式.v.
搞到做卷果陣,做過就識,未做過就唔 ...
wong87 發表於 30-11-2010 00:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
這點我倒是有點同意

wong87 發表於 30-11-2010 00:53:14

一會下去吃點東西算了
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    夠數我就訓-.-
聽日仲要番學

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:53:18

看是什麼科吧
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你弱項是?

wong87 發表於 30-11-2010 00:53:27

是私家的嗎?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    遵理

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:53:55

我仲有13日可以hea
13日後就認真爆speed A_A
wong87 發表於 30-11-2010 00:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵 那好啊
相信你應該應付到吧

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:54:07

夠數我就訓-.-
聽日仲要番學
wong87 發表於 30-11-2010 00:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是8點嗎?
頁: 7524 7525 7526 7527 7528 7529 7530 7531 7532 7533 [7534] 7535 7536 7537 7538 7539 7540 7541 7542 7543
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼