.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:23:48

嗯嗯 算是吧
你的 需要學費嗎
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

不用^^

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:23:50

我係靠中3有理科讀,加數學科勁
先入到ad班-.-
如果我數學普通,我入到ad班都幾難-.- ...
wong87 發表於 30-11-2010 00:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦..原來是理科的=]

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:24:25

精英•_•
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是啊 真犀利

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:24:45

不用^^
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
噢..那太好了:)

wong87 發表於 30-11-2010 00:25:05

電腦?
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:22 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    手畫都得@@然後影左相比我xd@@

wong87 發表於 30-11-2010 00:25:27

哈哈 但如果錯了 也會這樣嗎?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:23 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    錯極都唔會錯哂既:D
點都會岩d既:D

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:25:41

是啊 真犀利
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你地有分班麻?

wong87 發表於 30-11-2010 00:26:15

是啊 真犀利
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:24 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我讀band2-.-

哦..原來是理科的=]
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:23 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    比你發現左tim:$

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:27:22

錯極都唔會錯哂既
點都會岩d既
wong87 發表於 30-11-2010 00:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 還好有岩的

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:27:38

你地有分班麻?
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有啊 一般都會有吧
頁: 7516 7517 7518 7519 7520 7521 7522 7523 7524 7525 [7526] 7527 7528 7529 7530 7531 7532 7533 7534 7535
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼