食完lu hello
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 22:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吼...........
吼...........
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 22:08 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回來了陪你:)
回來了陪你
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 22:09 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我走了
我走了
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 22:13 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要訓LU?
要訓LU?
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 22:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
返早
返早
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 22:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
系bo 8點.:(
就訓~
我發現我日日都唔小心開左部電腦
所以我定左個期限,過左呢個期我就將部機整壞
吼..食完了
我發現我日日都唔小心開左部電腦
所以我定左個期限,過左呢個期我就將部機整壞 ...
wong87 發表於 29-11-2010 22:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-0-沒拿去修理嗎?