冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 20:59:50

好啦!
有時間就玩玩吧=]
tung1404 發表於 29-11-2010 20:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯嗯 不過始終 溫書第一吧

冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 21:00:29

@_@
不是連3是連4了xD
tung1404 發表於 29-11-2010 20:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
看來我要慢一點才行:L

(Lap) 發表於 29-11-2010 21:02:25

laplap返黎啦a_a
tung1404 發表於 29-11-2010 20:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈.

tung1404 發表於 29-11-2010 21:02:42

call of duty
好像好好玩a_a
要邊到down?

tung1404 發表於 29-11-2010 21:03:09

嗯嗯 不過始終 溫書第一吧
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 20:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我要抽時間玩...
我就快要做hw了

tung1404 發表於 29-11-2010 21:03:56

哈哈.
(Lap) 發表於 29-11-2010 21:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    laplap 奸笑中?v?

M.Yin 發表於 29-11-2010 21:03:56

不是嗎=[
要等到下年先在有?
tung1404 發表於 29-11-2010 20:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

下年就唔係5週年章了-.-

何況6週年唔知會唔會出勳章

M.Yin 發表於 29-11-2010 21:04:16

哈哈.
(Lap) 發表於 29-11-2010 21:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

你用緊邊部電話:handshake

冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 21:04:23

我要抽時間玩...
我就快要做hw了
tung1404 發表於 29-11-2010 21:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
放假我記得好像也有功課的

tung1404 發表於 29-11-2010 21:04:45

下年就唔係5週年章了-.-

何況6週年唔知會唔會出勳章
limingyin 發表於 29-11-2010 21:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    ....慘了=[
頁: 7500 7501 7502 7503 7504 7505 7506 7507 7508 7509 [7510] 7511 7512 7513 7514 7515 7516 7517 7518 7519
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼