哈哈!
學下你先xD
tung1404 發表於 29-11-2010 21:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif/.\樂點章..勁
-.- ...
如果換iphone..
我唔換電話算-.- 剩係買部ipt
limingyin 發表於 29-11-2010 21:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
買部ipt用黎打機-.-?
/.\樂點章..勁
(Lap) 發表於 29-11-2010 21:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-拎左好耐啦波
買部ipt用黎打機-.-?
tung1404 發表於 29-11-2010 21:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽歌 主打
打機 睇片 其次 :handshake :lol
-.- ...
如果換iphone..
我唔換電話算-.- 剩係買部ipt
limingyin 發表於 29-11-2010 21:09 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif我成幾年沒換電話..=.=
-.-拎左好耐啦波
tung1404 發表於 29-11-2010 21:10 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁咪神囉-,-
我成幾年沒換電話..=.=
(Lap) 發表於 29-11-2010 21:11 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
me 2:(
聽歌 主打
打機 睇片 其次
limingyin 發表於 29-11-2010 21:11 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽歌不如買mp4/mp3 xD夠平xD
me 2
tung1404 發表於 29-11-2010 21:12 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯0.0其實我可以買iphone..太懶了= =
我成幾年沒換電話..=.=
(Lap) 發表於 29-11-2010 21:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
用緊邊部先 :handshake