你用緊邊部電話
limingyin 發表於 29-11-2010 21:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解咁問sosad
放假我記得好像也有功課的
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 21:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對也!會有好多的...
laplap 奸笑中?v?
tung1404 發表於 29-11-2010 21:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係好奸姐+_+
作文啊 作文文文文
點解咁問sosad
(Lap) 發表於 29-11-2010 21:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
想換電話:handshake
唔係好奸姐+_+
(Lap) 發表於 29-11-2010 21:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈!
學下你先xD
想換電話
limingyin 發表於 29-11-2010 21:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我冇iphone,,,但要換就換iphone啦:victory:
作文啊 作文文文文
淚之約﹏狼 發表於 29-11-2010 21:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@@
你唔講作文我都唔記得我要作文xD
作文啊 作文文文文
淚之約﹏狼 發表於 29-11-2010 21:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰鬼:$
我冇iphone,,,但要換就換iphone啦
(Lap) 發表於 29-11-2010 21:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- ...
如果換iphone..
我唔換電話算-.- 剩係買部ipt :handshake