升下d level先打boss
我鍾意壓倒性A_A
幾個月後我可能一看就睇得明條題目 ...
wong87 發表於 30-11-2010 00:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你現在有補習嗎?
仲有10帖夠1萬
吹埋先
wong87 發表於 30-11-2010 00:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
笑了
背書
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
看是什麼科吧
在進修麻 = ="
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
忘記了tim
不過我人生大部分hea -..-囧
wong87 發表於 30-11-2010 00:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 相信很多人也是吧
也不止你一人
背書
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
讀咩科先-.-有d科死讀無用,仲會反效果
小學就係聽左d老師講填鴨式.v.
搞到做卷果陣,做過就識,未做過就唔識
哈哈 很快吧
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ya~
忘記了tim
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我還記得你在進修電腦課程
你現在有補習嗎?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
補英文
笑了
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
細路,好串:@