大壓力
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是啊 現在回想起也有點辛酸
哈哈 也不錯呵 你好好努力了
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最難進步果兩科-.-
分成積?
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
應該是吧
有腳@@
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾好睇架XD
呢招對我地黎講好有用
可以稱為神招
wong87 發表於 30-11-2010 00:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
每次都答對嗎?
最難進步果兩科-.-
wong87 發表於 30-11-2010 00:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
話哂係主科 難度總會有點吧
每次都答對嗎?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
50%•.•
應該是吧
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那你要努力
聽多一首歌訓教-0-
wong87 發表於 30-11-2010 00:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
什麼歌@@"?
每次都答對嗎?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
以前中4果陣,成日岩
中5之後-.- 唉全部mc得2/5岩