什麼來
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是讀文科嗎?
哦..感覺如何
好嗎?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:55 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
補左之後,我發現學校教既野唔係絕對
例如,英文聆聽,果幾分鍾準備時間
學校教:underline重點,沒有理據
遵理教:寫抵題目d字既同義詞,因為錄音係唔會照住條題目講比你知
數學有些公式是要死背
可是運用上要靠自己
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好深但是
功式
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做得多就記得
唔洗刻意背.0.
跟我以前一樣
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:57 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係唔係行路番@v@
做得多就記得
唔洗刻意背.0.
wong87 發表於 30-11-2010 00:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif就系計都吾識
自修室好會比較
圖書館很易睡著= =
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:57 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁溫唔溫朋友一齊?
定係自己
我驚自己一個溫有唔識冇得問
一班人會溫唔落手
什麼來
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:57 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
物理
好深但是
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:58 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
數學來來去去都係問你果d-.-
離唔開加減乘除
補左之後,我發現學校教既野唔係絕對
例如,英文聆聽,果幾分鍾準備時間
學校教:underline重點,沒有理 ...
wong87 發表於 30-11-2010 00:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果單單學校 相信學的野有限吧