.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 01:00:36

你是讀文科嗎?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 00:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    理科

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 01:00:54

好深但是
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
數學總是要多做

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 01:01:26

做得多就記得
唔洗刻意背.0.
wong87 發表於 30-11-2010 00:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對啊 數學就是這樣

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 01:01:41

咁溫唔溫朋友一齊?
定係自己

我驚自己一個溫有唔識冇得問
一班人會溫唔落手 ...
wong87 發表於 30-11-2010 00:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

教員室:)丶

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 01:02:04

係唔係行路番@v@
wong87 發表於 30-11-2010 00:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
行又得 不過多數乘車去 因為在山上讀的

wong87 發表於 30-11-2010 01:02:39

就系計都吾識
.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 00:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


一條數計既方法有好多,但答案只有一個
我溫數學既方法,
不同做,做到唔識
用第2個方法做,2個唔得就3個
真係唔識先問人

我建議你初初做果陣就對住d公式黎做
做做下就會冇睇本書,就記得d式

不過,我都係建議你唔好一唔識就問,
真係要試多幾次先

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 01:03:01

咁溫唔溫朋友一齊?
定係自己

我驚自己一個溫有唔識冇得問
一班人會溫唔落手 ...
wong87 發表於 30-11-2010 00:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有朋友最好
不過太多反而有反效果
一兩個知己就行了

.小夜﹏ 發表於 30-11-2010 01:03:10

數學來來去去都係問你果d-.-
離唔開加減乘除
wong87 發表於 30-11-2010 01:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

畢氏定理v_v

wong87 發表於 30-11-2010 01:03:15

如果單單學校 相信學的野有限吧
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 01:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    學校係一條直線
補習又係另一條線

當他們交叉就是點:lol

冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 01:03:18

物理
wong87 發表於 30-11-2010 00:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
他應該是文科
頁: 7527 7528 7529 7530 7531 7532 7533 7534 7535 7536 [7537] 7538 7539 7540 7541 7542 7543 7544 7545 7546
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼