我返黎啦!!!!
tung1404 發表於 30-11-2010 22:18 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是的...
我回來了..
好_呀... 死黑橙..比我打多一場都唔比 得番3疲勞姐 都唔比升埋先
入到打深淵無哂 就黎打BOSS先黎CUT我 ( ^&%$^%#%
訓教先-.-多d上泥=]
(Lap) 發表於 30-11-2010 22:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
晚安 lap
baba呢
好_呀... 死黑橙..比我打多一場都唔比 得番3疲勞姐 都唔比升埋先
入到打深淵無哂 就黎打BOSS先黎CUT我 ( ^ ...
Yondaimc 發表於 30-11-2010 22:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又死ser了嗎?
baba呢
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 22:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
走開了掛:(
走開了掛
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 22:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要捉他呀...
好_呀... 死黑橙..比我打多一場都唔比 得番3疲勞姐 都唔比升埋先
入到打深淵無哂 就黎打BOSS先黎CUT我 ( ^ ...
Yondaimc 發表於 30-11-2010 22:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
歪歪係唔係網上行?
又死ser了嗎?
冷府魔鬼 發表於 30-11-2010 22:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
應該係斷線