/3\............那算吧
她吃了
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 21:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 跟你說說笑 別生氣呵;P
到我食飯了~ 閃人..
我返黎啦大家a_a
冇人理我既:<
0MaPw1D-kOA&feature=player_embedded#!
笑死我了啦...面都硬了
冇人理我既:
tung1404 發表於 30-11-2010 21:42 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰仔...
衰仔...
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 21:44 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我落一落樓先A_A
路過
回來了!!!
衰仔...
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-11-2010 21:44 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我返黎啦!!!!