你on一on msn-.-
米達麥亞 發表於 1-12-2010 21:28 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩事
咩事
[[戀愛凱儀...* 發表於 1-12-2010 21:47 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對吾住.要等佢今期電話$先可以sms
小夜兄有冇玩個隻game?
冷府魔鬼 發表於 1-12-2010 21:47 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有的
對吾住.要等佢今期電話$先可以sms
.小夜﹏ 發表於 1-12-2010 21:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔緊要..我慣左冇人理
唔緊要..我慣左冇人理
[[戀愛凱儀...* 發表於 1-12-2010 21:51 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我原來吾記得左交8蚊..:'(
我原來吾記得左交8蚊..
.小夜﹏ 發表於 1-12-2010 21:51 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯....對唔住
嗯....對唔住
[[戀愛凱儀...* 發表於 1-12-2010 21:51 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾緊要啦 你bb來 :$
大神破左冇放
.小夜﹏ 發表於 1/12/2010 21:46 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sd比我/\
吾緊要啦 你bb來
.小夜﹏ 發表於 1-12-2010 21:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就算係又點...
你鐘意就打黎陪我啦...唔鐘意就當我冇講過 8