用手機上網嗎?
冷府魔鬼 發表於 2-12-2010 12:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
電腦
哈哈
冷府魔鬼 發表於 2-12-2010 12:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你仲早
電腦
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 12:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁正有得上網@@"
你仲早
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 12:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔早了 ..
都係訓多陣先..閃人:dizzy:
唔早了 ..
都係訓多陣先..閃人
冷府魔鬼 發表於 2-12-2010 12:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再見 鬼哥
咁正有得上網@@"
冷府魔鬼 發表於 2-12-2010 12:16 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我學電腦的
終於搞掂-^-
,咁多既@@"
冷府魔鬼 發表於 2-12-2010 12:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔多啦=. =得百幾行姐
個pg都未寫完= .=
仲有好多野要作
今晚通霄改埋佢 ..聽日就要交
係時間出門口
唔多啦=. =得百幾行姐
個pg都未寫完= .=
仲有好多野要作
今晚通霄改埋佢 ..聽日就要交
係時間出 ...
小瀑﹏§ 發表於 2-12-2010 14:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油了 瀑瀑:loveliness:
hihi 我回來了