應該係
神乂怒火 發表於 2-12-2010 22:19 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
番幾多個鐘?
你住港島?
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 22:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯,你呢 也是嗎?
番幾多個鐘?
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 10:21 PM http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif未知 -0-
唔知~"~
wong87 發表於 2-12-2010 22:20 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
只好等.
大神發表退出果種係1:17
但係大神既
最后访问: 2010-12-2 20:06
大神可能會番黎@@
不過前景唔樂觀
嗯,你呢 也是嗎?
冷府魔鬼 發表於 2-12-2010 22:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
新界的說.
大神發表退出果種係1:17
但係大神既
最后访问: 2010-12-2 20:06
大神可能會番黎@@
不過前景唔樂觀 ...
wong87 發表於 2-12-2010 22:23 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要佢入番黎 總系有難度
唉
要佢入番黎 總系有難度
唉
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 22:24 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唉
sony 出d 6.36既game
e家既isotool根本己經唔夠用
仲要唔更新
睇黎冇game玩
唉
psp要變mp3
一開始叫我 自我介紹
就問我之前讀過啲咩 做過啲咩
等等..
又問我 而家有冇返其他工
>me話冇返
之後佢問 點解你唔搵長工做
...
最後問我理想時薪幾錢 -.-..
我答25蚊 1h
之後問我有冇其他問題?..
跟住就走得 (好有禮貌咁講再見
神乂怒火 發表於 2-12-2010 21:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
通常佢想你答佢有@@
唉
sony 出d 6.36既game
e家既isotool根本己經唔夠用
仲要唔更新
睇黎冇game玩
唉
psp要變mp3 ...
wong87 發表於 2-12-2010 22:26 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
mp3吾好掛..
要買碟玩我吾想