對
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 23:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
準備怎樣慶祝
準備怎樣慶祝
冷府魔鬼 發表於 3-12-2010 00:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同班朋友
= .=仲未做完個pg 有點眼訓...(努力做埋佢
hello 早晨
終於寫完個 = .='
燒埋落碟去訓一陣先
終於寫完個 = .='
燒埋落碟去訓一陣先
小瀑﹏§ 發表於 3-12-2010 10:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油O3O
你得閒的話去問問百老匯睇下禮拜5有無咩場次...
UA1日得1-2場= ="
加油O3O
你得閒的話去問問百老匯睇下禮拜5有無咩場次...
UA1日得1-2場= ="
Lemon雨 發表於 3-12-2010 10:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
整好晒了~_~
依加先知學校LG果個文具店咩都有得買= .='
@@哦
整好晒了~_~
依加先知學校LG果個文具店咩都有得買= .='
@@哦
小瀑﹏§ 發表於 3-12-2010 11:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要既果到都有=0=
不過唔算平@@
本帖最後由 小瀑﹏§ 於 3-12-2010 11:23 編輯
要既果到都有=0=
不過唔算平@@
Lemon雨 發表於 3-12-2010 11:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知點解我無咩心情上數學堂=~=''
唔返又唔得= .='
果間文具店呃錢的/3\
賣D野好貴...差D唔夠錢比=~=''
訓返2個鍾就起身整野返學
唔知點解我無咩心情上數學堂=~=''
唔返又唔得= .='
果間文具店呃錢的/3\
賣D野好貴...差D唔夠錢比= ...
小瀑﹏§ 發表於 3-12-2010 11:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
基本上唔肥佬唔返都得嫁啦=0=