果條片 係龍之谷? -.-
好似好好玩..
神乂怒火 發表於 3-12-2010 23:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係龍谷黎,技能真實係好玩
係龍谷黎,技能真實係好玩
Yondaimc 發表於 3-12-2010 11:30 PM http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
心魔起了..
心魔起了..
神乂怒火 發表於 3-12-2010 23:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
http://www.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=4051220&extra=page%3D1
算唔算有野睇? ;P
玩左3場hso..
啲隊友好廢 x_x
神乂怒火 發表於 3-12-2010 22:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 可能你勁吧 不是他們廢;P
算唔算有野睇?
limingyin 發表於 3-12-2010 23:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi lim^^
算唔算有野睇?
limingyin 發表於 3-12-2010 11:34 PM http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif感謝分享
哈哈 可能你勁吧 不是他們廢
冷府魔鬼 發表於 3-12-2010 11:34 PM http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有啲真係同新手無分別
hello
有啲真係同新手無分別
神乂怒火 發表於 3-12-2010 23:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
難道是剛剛新玩的嗎?
hi lim^^
冷府魔鬼 發表於 3-12-2010 23:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi