冇哂人既sad
tung1404 發表於 3-12-2010 21:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi東東
琴日買左4隻UND用左>$1600T^T
sohoipan2009 發表於 3-12-2010 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
w0w都唔少錢個到
可以玩幾耐個4隻
w0w都唔少錢個到
可以玩幾耐個4隻
冷府魔鬼 發表於 3-12-2010 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1個月掛...god eater+gvg next plus+God Of War Ghost Of Sparta+Lord of Arcana.= =
hi東東
冷府魔鬼 發表於 3-12-2010 22:12 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hihi
我幾日冇上黎了xD
1個月掛...god eater+gvg next plus+God Of War Ghost Of Sparta+Lord of Arcana.= =
sohoipan2009 發表於 3-12-2010 22:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1600蚊玩一個月...:funk:
hihi
我幾日冇上黎了xD
tung1404 發表於 3-12-2010 22:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在忙什麼..
玩左3場hso..
啲隊友好廢 x_x
琴日買左4隻UND用左>$1600T^T
sohoipan2009 發表於 3-12-2010 22:12 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
UND?
小夜哥:唔好亂叫小第a_a
tung1404 發表於 3-12-2010 22:12 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
東哥.
http://www.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=4052642&extra=page%3D1
果條片 係龍之谷? -.-
好似好好玩..