基本上唔肥佬唔返都得嫁啦=0=
Lemon雨 發表於 3-12-2010 11:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
基本上唔會肥佬:(
一陣上數學堂拿拿林做完野 就訓陣...希望唔好比呀SIR問依樣問果樣/3\
唔係返工咩精神=~='
基本上唔會肥佬
一陣上數學堂拿拿林做完野 就訓陣...希望唔好比呀SIR問依樣問果樣/3\
唔係返工咩 ...
小瀑﹏§ 發表於 3-12-2010 11:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油吧~=]
大家好~
準備返工 ..
第一日 緊張啊 :dizzy:
準備返工 ..
第一日 緊張啊
神乂怒火 發表於 3-12-2010 12:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
火火豬....加油~
火火豬....加油~
keroro417 發表於 3-12-2010 12:45 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:loveliness:thx 野野
加油吧~=]
Lemon雨 發表於 3-12-2010 11:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係時間起身準備野返學 - -'訓左一陣都覺得好足夠咁.
唔知聽朝返黎有新版主上任未@@?
準備返工 ..
第一日 緊張啊
神乂怒火 發表於 3-12-2010 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油:$
汗, 著shirt衫出街有啲唔慣 =. =
汗, 著shirt衫出街有啲唔慣 =. =
神乂怒火 發表於 3-12-2010 12:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好快就慣@_@
我今日都要著SHIRT衫