hi小夜
冷府魔鬼 發表於 3-12-2010 19:27 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
還早.
還早.
.小夜﹏ 發表於 3-12-2010 19:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
夜..今日咁晏@@
夜..今日咁晏@@
冷府魔鬼 發表於 3-12-2010 19:38 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
系阿 你仲早
放工.. 回來了..
放工.. 回來了..
神乂怒火 發表於 3-12-2010 19:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如何今日?
今日返左5粒鐘
頭2粒鐘好忙
尾2粒就懶懶閒
今日返左5粒鐘
頭2粒鐘好忙
尾2粒就懶懶閒
神乂怒火 發表於 3-12-2010 19:52 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩做?
系阿 你仲早
.小夜﹏ 發表於 3-12-2010 19:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
溫陣書先..
溫陣書先..
冷府魔鬼 發表於 3-12-2010 20:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好的
今日返左5粒鐘
頭2粒鐘好忙
尾2粒就懶懶閒
神乂怒火 發表於 3-12-2010 19:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你做啥的