諗落都系得大神破到
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 22:01 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都係d x忽鬼小學雞:@
大神都講到明破解左,1個禮拜後放出黎
班小學雞呢,就係咁鬧大神,話佢冇料,係度嘈佢
搞到大神心灰意冷:@
仲有,大神因為之前有人傳佢比人拉呢件事,傳到n個論壇都知道哂
大神認為自己人身唔安全,所以退出
唉,大神走左之後,要搵人接手都有排等
期待. 你都好想玩咁
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 22:13 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
緊係:@
多口問下-_-
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
生日都差不多吧
沒什麼開心不開心
都是吃吃飯這樣...
放工返屋企:)
聽講火火搵到工啵:)
恭喜晒@@
幾時請食飯xD?
沖個涼做埋個pg先..今夜通霄都唔掂
都係d x忽鬼小學雞
大神都講到明破解左,1個禮拜後放出黎
班小學雞呢,就係咁鬧大神,話佢冇料,係度 ...
wong87 發表於 2-12-2010 22:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知吾知依家傳左去邊?個檔
生日都差不多吧
沒什麼開心不開心
都是吃吃飯這樣...
冷府魔鬼 發表於 2-12-2010 22:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你住港島?
阿sir黎?
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 10:01 PM http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
應該係
放工返屋企
聽講火火搵到工啵
恭喜晒@@
幾時請食飯xD?
沖個涼做埋個pg先..今夜通霄都唔掂 ...
小瀑﹏§ 發表於 2-12-2010 10:18 PM http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gifXD ;P 我請小瀑 小瀑請我
放工返屋企
聽講火火搵到工啵
恭喜晒@@
幾時請食飯xD?
沖個涼做埋個pg先..今夜通霄都唔掂 ...
小瀑﹏§ 發表於 2-12-2010 10:18 PM http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gifXD ;P 我請小瀑 小瀑請我
知吾知依家傳左去邊?個檔
.小夜﹏ 發表於 2-12-2010 22:18 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知~"~