哈 剛剛玩完HSO
殺32死11 全隊最強呢
可惜都是輸了
神乂怒火 發表於 4-12-2010 23:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
w0w 火火好強呵
Hello
.小夜﹏ 發表於 5-12-2010 00:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi小夜..
返到屋企了 原來差唔多4點鍾=.='
訓教去
好悶呀
早安~
嗨
HI
HI
HI
神乂怒火 發表於 5-12-2010 11:18 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
火火豬
點解D人可以咁早係到鐨野(苦笑