haha
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 23:22 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點讀:L
可惡~
keroro417 發表於 4-12-2010 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我很乖的:$
憤怒~
keroro417 發表於 4-12-2010 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不許怒:dizzy:
不許怒
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 23:24 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是的
是的
keroro417 發表於 4-12-2010 23:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯嗯 乖乖了:)
封佢啦- v - (( 踢飛
Yondaimc 發表於 4-12-2010 10:49 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔會咁惡 ..
不過我對kpop真係無好感
最好佢地就小心啲
我唔會咁惡 ..
不過我對kpop真係無好感
最好佢地就小心啲
神乂怒火 發表於 4-12-2010 23:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
A_A 對我有嗎? (逃
:D 哈 剛剛玩完HSO
殺32死11 全隊最強呢
可惜都是輸了
A_A 對我有嗎? (逃
keroro417 發表於 4-12-2010 11:44 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:shutup: 你不要喜歡kpop就行了 (笑
Hello