全英都唔關我事 -.-
我only負責睇住啲學生上堂
神乂怒火 發表於 4-12-2010 18:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇女學生..;P
睇女學生..
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 06:57 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我有一堂 全女班 x_x
我有一堂 全女班 x_x
神乂怒火 發表於 4-12-2010 18:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
火火....你知唔知點樣打完D字後.
會有一條黑線系中間??
我有一堂 全女班 x_x
神乂怒火 發表於 4-12-2010 18:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 火火眼福不少;P
火火....你知唔知點樣打完D字後.
會有一條黑線系中間??
keroro417 發表於 4-12-2010 19:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是這樣嗎?;P
是這樣嗎?
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 19:02 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯..對對...
我有一堂 全女班 x_x
神乂怒火 發表於 4-12-2010 18:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有我這麼好嗎?
嗯..對對...
keroro417 發表於 4-12-2010 19:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
按高級模式,按粗體B字圖像,第三行就係;P
有我這麼好嗎?
keroro417 發表於 4-12-2010 19:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈 我也想知道:lol
hello