辛吾辛苦份工
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 05:03 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔算辛苦
另行通知?
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 05:04 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恩.. sosad
另行通知?
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 17:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
part time....一定系咁0.0?
不悶嗎?
恩.. sosad
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來如此..:(
唔算辛苦
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
主要做咩
part time....一定系咁0.0?
keroro417 發表於 4-12-2010 17:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我見到的少有類似這情況:(
悶到嘔,玩陣龍谷先
主要做咩
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 05:05 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
分開2段時間
係辦公室就幫手整理筆記
去到遵理 就負責一班課室
幫手播碟、點名等等..
分開2段時間
係辦公室就幫手整理筆記
去到遵理 就負責一班課室
幫手播碟、點名等等.. ...
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:11 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好易做咁