好易做咁
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 05:17 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
搬筆記係最辛苦 - . -
搬筆記係最辛苦 - . -
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:20 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好多?
起身了(換衫出去....
好多?
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 05:22 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
2包米咁啦
分開2段時間
係辦公室就幫手整理筆記
去到遵理 就負責一班課室
幫手播碟、點名等等.. ...
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
感覺上好似做緊助手咁:D
起身了(換衫出去....
小瀑﹏§ 發表於 4-12-2010 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
掰掰 瀑瀑:)
感覺上好似做緊助手咁
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 05:31 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對啊.. 但我係補習天王個助手既助手 - . -
對啊.. 但我係補習天王個助手既助手 - . -
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
w0w 都唔錯啵
學唔學到野先..
w0w 都唔錯啵
學唔學到野先..
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 05:35 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif學數學 ==..
我boss >> Herman Yeung ;P
http://www.hermanyeung.com/news.php