喜歡在家?
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
看情況需要而定吧
小到咁..
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唉~~算啦..放假姐
唉~~算啦..放假姐
Yondaimc 發表於 4-12-2010 15:32 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你個d系番咩?
看情況需要而定吧
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 15:31 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多數在家做什麼?
你個d系番咩?
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 15:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=.=毅進你話呢? 你可以上網SEACH下~~
打算去日本旅遊?
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 02:33 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
想學下姐 @@
無錢去日本旅行
學日文你?
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 02:56 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
55..
睇下今個星期有無工返先..
多數在家做什麼?
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 15:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上上網 沒什麼
回復 76359# 冷府魔鬼
@@你又知?
回復冷府魔鬼
@@你又知?
天︱下 發表於 4-12-2010 16:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
每天都總是見到你這樣說的;P
安哦...