點叫你好..
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 19:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
驢子:D
驢子
billytsang 發表於 4-12-2010 19:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
驢仔:$
驢仔
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 19:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:$你好嗎
你好嗎
billytsang 發表於 4-12-2010 19:45 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
驢仔:$
驢仔
.小夜﹏ 發表於 4-12-2010 19:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
夜仔:$
火火....你知唔知點樣打完D字後.
會有一條黑線系中間??
keroro417 發表於 4-12-2010 07:00 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
什麼黑線
這個? <
這個? <
驢仔
wong87 發表於 4-12-2010 19:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:$LONG TIME NO SEE
有我這麼好嗎?
keroro417 發表於 4-12-2010 07:06 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都沒看過你的相 @@
LONG TIME NO SEE
billytsang 發表於 4-12-2010 19:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
過左去就算
做人要著眼現在:$
你好嗎
billytsang 發表於 4-12-2010 19:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩好做你