學數學 ==..
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你數學應該好勁了:D
你數學應該好勁了
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 05:44 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif完全聽唔明 ;P
佢教啲野好深
完全聽唔明
佢教啲野好深
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢教個d係中幾嫁:o?
佢教個d係中幾嫁?
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 05:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
中4-7
中4-7
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
用英文教@@"?
用英文教@@"?
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 05:50 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
半中半英..
半中半英..
神乂怒火 發表於 4-12-2010 17:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都算好d
如果用哂英文就辛苦d了
好悶呀
好悶呀
天︱下 發表於 4-12-2010 18:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又是這句;P
都算好d
如果用哂英文就辛苦d了
冷府魔鬼 發表於 4-12-2010 05:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif全英都唔關我事 -.-
我only負責睇住啲學生上堂