唔洗追架喇 見到引你就回
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
shing回幾粒鐘前既帖:lol
你地都係快
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 09:53 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你算咩0.0
去wc啦 唔好忍
6c03 發表於 3-2-2012 21:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
快D去 如果唔係 爆到七彩
回復 69127# ShiNG_SeR
我可以再慢:lol
這活動玩命
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 21:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不能認同更多+1
真係算慢-.-
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地太快
你慢d ok?
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 09:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢開咩mode== 真係快到咩咁
你地都係快
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 21:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我算係一般
不能認同更多+1
6c03 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係咁話x2
回復ShiNG_SeR
我可以再慢
~tcc~ 發表於 3-2-2012 09:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁一齊