回復 69129# 小湊
認同XDD
你慢d ok?
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想我點慢法
回復 69113# 小湊
10度以下WO..
你地都係快
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 21:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多謝shing兄讚:$
我都係咁話x2
~tcc~ 發表於 3-2-2012 09:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又抄我金句:L
有志者事竟成
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好 到你7成前 我陪你吹
剩係講左2,3有銀銅
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sosad 好想知4,5
我算係一般
小湊 發表於 3-2-2012 09:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好快- -
回復小湊
10度以下WO..
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明天10度以下?
3成個d快d加油喇~~
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油加油