你地太快
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算慢+1...
明天10度以下?
~tcc~ 發表於 3-2-2012 09:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我要出街wo 又要著多件3
你好快- -
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢一般,咁我地超慢-.-
多謝shing兄讚
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你最快了
唔洗追架喇 見到引你就回
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無乜人引我的說
算慢+1...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 09:55 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你前日先8500(?)
回復小湊
10度以下WO..
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩 我都無睇到
為左爆7萬在所難免
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁o既速度75000都得-.-
咁一齊
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁好我慢少少
加油加油
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 21:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
SHING加油TOO !!!