無乜人引我的說
6c03 發表於 3-2-2012 09:55 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我引緊你=〕
回復小湊
認同XDD
6c03 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今日我就係咁
你慢慢引番
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
慢慢緊-.-
回復 69154# 小湊
天氣報告好似有講
SHING加油TOO !!!
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 09:55 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔洗咩:@
HEY 那不是
小湊 發表於 3-2-2012 21:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你就是最快
回復 69159# ShiNG_SeR
唔洗急 最緊要快@@
明天10度以下?
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁大鍋 我重要7點出門— —
我引緊你=〕
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都唔引我
咁好我慢少少
~tcc~ 發表於 3-2-2012 09:55 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好的 真好了