做完個任回多2000就得啦你
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我回多幾帖收工:lol
唔得 沖動黎了
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
忍住唔該
咩野叫比5你
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:28 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
give me five:lol
回復小湊
為左前途..
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又係 想入大學?
回復刺客先生
我以前個個 兩星期一本熱學加測驗 跟住一年內開埋波動3A 力學全部e d我地上得好好...
6c03 發表於 3-2-2012 22:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3A我中三學= =講真我寧願佢講得明都唔好急
你想加快 ?
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
obviously yes!
忍住唔該
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:28 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
過左一個鐘就打你;P
你回唔到
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我老啦-.-
忍住唔該
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢忍唔住了,小心:lol
回復 69745# ShiNG_SeR
哥哥好多章