回復 69699# 小湊
我唔記得左有咩分別..
haha又幾7
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
HAHA話我LA~
回復 69676# 小湊
ies唔做日日比人煩重要逼人做d好難定義既題目
累就去訓啦~~
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地去訓啦
我個Phy都教得好慢... 第1堂都知佢一定補課 2堂教2頁
刺客先生 發表於 3-2-2012 22:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你準備等死= =
你咁耐先回我一個
小湊 發表於 3-2-2012 10:25 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢一個一個咁引番- -
你又同我一樣14= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又點啊:lol
你準備等死= =
小湊 發表於 3-2-2012 10:26 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我上堂訓教tim- -
你是懶打字?
小湊 發表於 3-2-2012 21:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
鍵盤好難撳-.-
haha又幾7
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又話唔講粗口