點解你唔用引用
小湊 發表於 3-2-2012 22:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒咁方便,唯一原因
回復夢儿LOLz
一齊吧,我都想咁做
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:19 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又拍住上;P
佢一般,咁我地超慢-.-
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地3個都超快-.-
你現在快了很多
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢家無人回我帖 快唔到
Lady?
6c03 發表於 3-2-2012 22:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢個我聽過但唔識:lol
你現在快了很多
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢1有得揮d打字
我好慢=[
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
努力~
回復 69620# 小湊
我有回你帖呢
SHING加油TOO !!!
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 21:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想but好攰
回復小湊
OK...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁咪好攰
?