佢開咩mode== 真係快到咩咁
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想知
30MIN前姐
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
隨便說說.唔洗咁認真,隨便答~
真的 信我
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又要我信你?
你都幾慘wo= =
刺客先生 發表於 3-2-2012 10:18 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢平日4點就黎回帖= =
我算係一般
小湊 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你算快
回復 69586# 夢儿LOLz
佢都成日用?:lol
回復 69585# 刺客先生
係呀...
嗨~~ 我回來了@@
godoslaw 發表於 3-2-2012 22:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
歡迎你回來
你算快
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:19 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我快唔快0.0?
回復小湊
真的假不了,算了
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
本來就不假