咁一齊
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁就最好
回復夢儿LOLz
佢都成日用?
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:19 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
gaga mode:kiss:
回復 69589# 小湊
你無條件否定佢:)
你算快
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解係要話我快
你想我點慢法
小湊 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1min回3帖:lol
咁就最好
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:19 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
針對佢吧!
回復 69598# 夢儿LOLz
gaga is?-.-
多謝shing兄讚
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講事實姐
回復 69585# 刺客先生
揀錯科....=[
佢平日4點就黎回帖= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可能新年呢排唔洗= =