唱歌
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
試過...
佢地無品先係重點..
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
粗口 我唔講既;P
咁你咁同佢講就ok~
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我有講過架
你真係全部回前幾十頁既帖..
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀
中5都要補?
小湊 發表於 3-2-2012 22:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有d小學都要.何況中學
試過...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 10:16 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
9踢就唔要喇:Q
你講緊乜呀= =
小湊 發表於 3-2-2012 21:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔洗理我:lol
佢宜家唔覆仲好 佢一覆好亂
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我第1次見你覆帖仲離譜:L
我有講過架
小湊 發表於 3-2-2012 22:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩?你唔好騙自己
有d小學都要.何況中學
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:16 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幼稚園呢:lol