玩到26lv無玩了
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我玩到32= =
咁就岩喇
小湊 發表於 3-2-2012 21:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我講緊自己
u c yrslf
刺客先生 發表於 3-2-2012 10:11 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但佢又唔回帖既= =
我想問你地洗唔冼補課???
我玩到32= =
小湊 發表於 3-2-2012 10:12 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又係昆錢game唔玩!
我想問你地洗唔冼補課
回復 69454# 夢儿LOLz
之前有活動 升到20送40Lv三轉ac- - 個陣我玩番左陣
好CHANGE TOPIC
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩topic?
回復 69464# ShiNG_SeR
係瘋不是傻:lol
就7成喇haha
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你加油...