要長長久久的...傻仔因為呃帖技術過低 所以我先得500樂點
刺客先生 發表於 3-2-2012 10:08 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等佢解禁先:lol
回復小湊
講笑ONLY..NOT PLAY...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好吧 來認真一點
回復ShiNG_SeR
haha咁會永遠發唔到2帖因為會員限制
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀 sosad-.-
咁我就可以慢慢回-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今日星期五應該難D= =
時間 我真係想可以多d
係呀 你快過我
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你呢家?%了
我飛曬
6c03 發表於 3-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
55...回唔到先咁做係最好
還有東西比光快
6c03 發表於 3-2-2012 21:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
實有o既-.-
好吧 來認真一點
小湊 發表於 3-2-2012 10:08 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不嬲也認真
連你都玩我...
小湊 發表於 3-2-2012 22:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1個帖唔好回咁多次~:)