食完飯 真快
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真快手
我想問你地洗唔冼補課
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
補完喇
你有比錢?
小湊 發表於 3-2-2012 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我只比錢在cso
回復小湊
要番 不過到時開手提電腦回
6c03 發表於 3-2-2012 10:13 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
會好慢架b0r
回復 69486# 夢儿LOLz
好一句慢油:lol
我只比錢在cso
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:13 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我比得太多了..
如果今日17000帖子就嬴緊聽日
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你17000
我10000
但佢又唔回帖既= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢有面子的;P
人講你就信?!
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為我乖寶寶 人講就信
回復夢儿LOLz
好一句慢油
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:13 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢太快- -